Bilde av Angarde AS ville ha oppmerksomhet om en ny grønn bydel

Illustrasjon av Gehl

Angarde AS ville ha oppmerksomhet om en ny grønn bydel

Kunde: Angarde AS

Eiendomsselskapet i Bergen, tidligere kjent som Auto 23, jobbet med bydelsutvikling, miljø og kunst. Hovedprosjektet deres var å bygge en ny grønn bydel på Spelhaugen i Fyllingsdalen.

NOR PR bisto Angarde med kontakt og dialog med politiske myndigheter, utforming av budskap til politiske beslutningstakere, politiske analyser, mediehåndtering og synlighet i aktuelle politiske saker i Bergen.

NOR PR etablerte Facebook og LinkedIn-sider for Angarde og jobbet med innholdsproduksjon til sidene. Angarde-ledelsen merket raskt at de ble mer kjent.
- Vi fikk plutselig telefoner fra aktuelle samarbeidspartnere, arkitekter og andre som var interessert i det vi planla på Spelhaugen. Vi var kjempefornøyde med hvordan vi på kort tid fikk synliggjort visjonen vår overfor relevante aktører, sier daglig leder Bente Haugsdal.